May 2

Hej alla fans!

Häromdagen fick jag ett mail från min kära pappa. Mkt trevligt. Där fick jag lite inspiration till min blogg då han bifogat förslag till vad jag skulle kunna skriva om. Eftersom att min blogg lever på vad läsarna vill ha så kommer jag självklart att uppfylla hans önskemål. En av punkterna var "Vad jag gjort i veckan" Tack så jättemycket för idén, det är alltid så svårt att komma på vad jag ska skriva om!


I veckan har jag bland annat:


* Firat Tessan som fyllde 20!


* Badat i en Pool som vi råkade värma upp till över 30 grader hemma hos Karlsson, (på earthday, fy på oss), varit på earthday-firande och träffat två stycken Avatars! Den ena ville linka ihop sitt hår med mitt, men jag känner att jag är nöjd med min längd, hudfärg och öron, så jag tackade nej.


* Råkat bidraga till att klänningen som min äldsta ska ha på sin Bat Mitzwah om 2 veckor fått läppsstiftsfläckar!! OMG


* Coachat min minstas fotbollslag, HJÄLP!


* Varit och kollat på Caps sista träning, dem åkte ur slutspelet samma kväll!


* Spelat tennis, spelat match, varit ute och sprungit (ser ni mitt hälsosamma mönster?)


* Ätit middag på Mcdonald's för 1,50 dollar. ( Min värdmamma gav mig rabattkupongerna de fått för själva äter de aldrig där, såå unhealthy!)


Nu har jag precis kommit hem ifrån en svettig tur till Annapolis med Anna och Tove. Det är så sjukt varmt, och tror ni AC:n i min bil funkar?? Mysigt iallafall, åt räkor, wohoho heaven!

Missa inte nästa inlägg, då kommer jag att ta upp "Planer för våren och sommaren"


 
   


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad glad jag blir när du lyssnar på mina förslag, ser med spänning fram mot nästa inlägg.(Gillar speciellt att du "skrevet" lite längre inlägg)

2010-05-03 @ 07:58:35
Postat av: Malin

Kul att läsa om vad du gjort senaste veckan, var ett bra tips från din far!

Ser fram emot nästa inlägg! =)

2010-05-03 @ 09:55:02
Postat av: "Faster "

Håller med övriga som kommenterat,kul att få veta lite om livet som aupair.Har varit hos farmor en sväng vi tog oss en tur i detta stora samhälle,solen sken i alla fall på oss.Ja det var i stort sett vad som hände.Ha det gott.

2010-05-06 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0