Maybee I need some Angry Management?

Jag är såå fruktansvärt trött på att köra bil! Att ta sig någonstans tar alltid så onödigt lång tid. Om dom bara kunde köra direkt när det blir grönt istället för att vänta 10 sekunder eller lära sig köra i rondeller så att det slipper bli krockar där så att de måste stanna mitt i den och vänta på polis, även fast man inte ser en enda buckla. Eller om de skulle införa högerregeln så man slipper stanna 10 gånger på 100 meter varje gång det är en stoppskylt.

 Idag kom vi 20 minuter för sent till simningen. Det tog exakt en timma att ta sig en sträcka på cirka 1,5 mil, som i vanliga fall tar 10-15 minuter. Det regnade cat and dogs, så vi kröp fram, det är äckligt kvavt ute, ac:n funkar som sagt inte. Lösningen fick bli öppna fönstren och komma fram som blöta katter. Om jag någon gång kommer att bo i en storstad igen kommer jag att köpa årskort på metron!




Världens bästa bilförare som aldrig gör några fel!




Kommentarer
Postat av: Amanda

haha "ska nåt fixas bra måste man ju fixa det själv" förstår ju att du aldrig gör fel, det är precis samma med mig faktiskt ;)

2010-05-13 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0