You're My Best Friend

Hej bloggen, long time, no see!

Jag är aningens tom för tillfället! Har haft bästa dagarna med David och familjen.

I New York turistade vi gärnet:) Blandannat gick vi på musikal, åkte upp i Empire State Building och tog en promenix över Brooklyn Bridge, kanonväder!

Rock on dudes!!!

Sen åkte vi till älskade DC, turistade vidare här. De klarade sig bra i storstan förutom några mindre missöden som man alltid får räkna med. Mamma vill gärna ta med sig små fickknivar in i byggnader som bevakas ganska hårt.*the capital* Som tur var kom inte secret service utan hon gav upp snabbt och gick och slängde den, rutinerat! Råkade även parkera under en byggnad med ett parkeringshus där man får visa ID för att köra in och sedan öppna bagagen och allt. Lite omständigt, men även om de såg lite skräckslagna ut i baksätet så tror jag att de tyckte det var lite coolt;) Sen när vi tar hissen upp till markplan kommer vi rakt upp i en mässa om "Homeland Security"

Efter 3 dagar åkte familjen vidare till Florida, David stannade här och extraknäckte som Au-pair. Skönt med lite avlastning när man sliter så som jag gör!


Den fräckaste jag vet!


Kommentarer
Postat av: carolinee

Jag som trodde jag var det...?

:)

2010-03-05 @ 22:10:32
Postat av: David

You're making me live, honey! Det är fräckt!

2010-03-06 @ 14:12:58
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: "Faster "

Trodde Du glömt av din blogg,men förstod att det fanns viktigare saker i ditt liv just då.Bildbevisen har jag ju sett.Nu ser vi väl fram mot vår eller?

2010-03-06 @ 19:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0