Go Green

Igår var det St Patrick's day! Strålande sol och 20 grader började vi dagen med en picknick nere vid the Mall. I våra fina gröna kläder och höga hattar bjöd vi på ganska många leenden. Ett gäng indier kom fram och ville ha ett "klick" med oss. Visst sa vi och de tog våra hattar och satte på sig själva, RUDE!






Kvällen blev galen, vet inte om det har något att göra med den gröna ölen?




Min minsta fyller år idag så vi har haft lite kalas här hemma. Hon varnade mig för några dagar sedan genom att säga "Sara, I'm warning you, I'll go crazy on my birthday" Hon känner sig själv bra för hon hade rätt! Så nu är jag trött, Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Apropå galen kväll och grön öl, läste just en blogg från D.C, jag tror du skall ta det lugnt med alla färger på ölen när du åker till Mexico

2010-03-19 @ 08:09:41
Postat av: anna

hahahahaha, justeee :D

2010-03-19 @ 14:41:40
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0