We're making sure the DJ knows what we want him to play

Det har varit en bra helg, myspys på fredagen med min minsta. Bara vi 2 hemma själva, smart babysitter som tycker "Ensam Hemma" är en passande film att titta på innan läggdags.

Lördagen gick vi ut, och kvällen slutade i en vacker kareokeduett till Journey's "Don't Stop Believing" alá Anna och Sara. Vi kan nog aldrig återvända till det stället.

Idag är jag ledig så nu väntar jag på att tessan ska bli det med så blir det poolen:)

 



Bild från i Mars någon gång, har inte med mig kameran så ofta...


Kommentarer
Postat av: David

Jag sa ju att du skulle lägga upp bilder på mig för att få fler kommentarer... det var ett mer lyckat koncept, as you can see.



Don't stop believing. Mmm :)

2010-06-16 @ 08:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0