Hot Town Summer in the City

Sjuuukt vad varmt det är just nu. Barnen har sommarlov och de är knappt ute under dagarna för att det är FÖR varmt, jag tror att jag blir mer rastlös än vad dem blir, men häromdagen sysselsatte jag dem och mig själv i 2 timmar med att bygga med kappla, hade helt glömt bort hur kul det är!



Jaa, jag hade jätteroligt!!!

 
"Saraaa!!! You just built the most crooked tower ever"  Själv tycker jag inte att det ser så skevt ut....



Helgen bestod av massa midsommarfirande, först hemma hos Tove på fredagen med sill, potatis och grillat, så gott! Sen på lördagen blev det fest med blandat svenskar/ryssar/amerikanare, väldans lyckat!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Tyckte barnen om att bygga eller var det bara du? ;)

2010-06-29 @ 21:15:08
Postat av: Signe

Ååååh Kappla! Jag älskar kappla! Det ska vi göra när du kommer hem! Kappla och bönspelet förhela slanten!

2010-07-10 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0