Cash Flow

4 månader senare får jag reda på att mitt försök till att slippa undan parkeringsböterna misslyckades. Min advokat-värdpappa förklarade att om jag vill kan jag driva fallet vidare, men då måste jag först betala 10 dollar i nån administrationsavgift, sen håller det på så ett tag och kan gå ända upp i domstol. Fastän jag vet att jag har rätt kommer jag ändå att ta hans råd när han sa; "Sara, i'm sorry. It was worth a try to fight the law, but if I were you now...yeah, I would just pay"

Sa jag att jag fick en annan parkeringböter för några veckor sedan? Nu blir det inget äta ute på hela veckan, hejdå livskvalité!

Något mera positivt är att jag har hittat en jätterolig skogsbana i en park som jag faktiskt sprungit i två(!!!!) gånger. Tycker det är så himla mycket roligare än att springa på asfalt. Orienteraren i mig känner sig så hemma.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha söta! Störande med parkeringsbötern.... KRAMAR! miss u

2010-06-02 @ 12:45:21
Postat av: Mel

Var från mig :)) haha

2010-06-02 @ 12:46:22
Postat av: Anonym

haha ni är helt klart hetast - från ugglan på ugglevägen!

2010-06-02 @ 19:43:44
Postat av: David

Vi är ju jävligt heta, och har långbyxor! Btw. Jag har snyggstrumpor på mig, även när jag ska springa i skogen!

2010-06-03 @ 01:26:40
Postat av: mamma

Härligt att höra att orienteraren inte ligger på latsidan. Fick ut din bror på en runda igår!

2010-06-03 @ 13:11:02
Postat av: Amanda

Haha sara jag lider med dig med parkeringsbötern. Men jag vet iaf att du hade rätt (nån som är så perfekt som dig kan ju inte ha fel) Snygg bild förreten! :D

2010-06-04 @ 15:51:29
URL: http://alltsomarditt.blogspot.com
Postat av: tirees- au pair i D.C.

alltså, den där bilden... jag är mållös! :D

2010-06-04 @ 16:26:11
URL: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0