Valentine's Day

Veckan som har gått har varit varje au-pairs mardröm. Insnöad med sin värdfamilj utan möjlighet att ta sig någonstans. Är så trött på snön nu, hela familjen har vart hemma hela veckan eftersom skola och arbetsplatser varit stängda.

De säger att det ska komma mera snö imorgon. Jag orkar inte.. när jag var på intervju om au-pair-grejen i våras sa han jag pratade med att DC får vår i februari. "det ligger på samma breddgrad som Rom, jättebehagligt" NEj, han anar inte hur fel han har haft. Men så har ju det här året slått alla rekord också. Förra veckan, innan andra snöstormen slog till tyckte jag att det var lite häftigt och (nästan) roligt att få vara med om det. Jag har ändrat mig kan jag ju säga!!

Men förutom snön så är jag så himla glad just nu! I fredags var vi ju alla ganska bittra över att ha spenderat alldelles för mycket tid hemma så det blev en utgång för att fira det hela. Fruktansvärt roligt var det! Lördagen skulle inte sovas bort som vi brukar lyckas med så därför hade vi innan planerat att gå upp tidigt och ta metron till gallerian. hahahaha, garvar bara jag tänker på det. Det var liksom inte mycket energi i någon, EN affär orkade vi med innan vi gav upp och åkte hem. 

Idag har vi mest suttit i solen och fikat, perfekt dag. Kom hem för en liten stund sen och utanför dörren ligger ett paket, TILL MIG! Världens finaste bukett med blommor från David, gud vad glad jag blev, jag är sååå lycklig! Nu ska jag boka bussbiljett till NY för på fredag kommer David, Mamma, Pappa och Lotta!!:D

Happy Valentine's Day<3







 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Söööötast

2010-02-15 @ 10:50:36
Postat av: David

Ses på fredag :) Älskar dig!

2010-02-15 @ 16:45:39
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: amanda

hoppas du har det bra, indien ar fett najs ;) saknar er.. halsa david! :) Pussss

2010-02-16 @ 16:40:46
URL: http://amandalinneaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0