Springbreak

Okej,,, så var min två veckor långa semester slut och jag är inte så utvilad.. och inte så rik!

Mexico var helt underbart. Hotellet hade inte så många stjärnor, oklart hur många, kanske inte en endaste, men charmigt var det! Galet rolig vecka!


3 små raringar!

hanging with my bud!

Tips, har man inte själv ett så lyxigt hotell - Gå till ett som är det och ta del av gratis massage!





Sen kom vi hem och vi kände att vi ville utnyttja mer av vår lediga tid så vi åkte till Virginia Beach. Inga pengar, men vi packade matsäck och fick sedan 40 bagels av okänd bagare. Sov i bilen på grund av tajt budget och blev väckta mitt i natten av att en ficklampa lyste igenom våra handukar vi så snyggt satt upp i vindrutan och en knack på dörren. Råkade visst stå på privat område, huppsan!




 



Åkte tillbaka till DC för att gå på Nada Surf's konsert. Otroligt bra.




Spenderade en dag nere vid the Mall där Cherry Blossom Festival är i full gång, Turisterna invaderar!

 


Kommentarer
Postat av: Bruschan

13 rader om Mexico? var det allt som var såpass normalt så du kunde skriva det i bloggen? Nu förväntar jag mig ett mail på minst 1 A4 inom 5 dagar med liiite med detaljer.

2010-04-05 @ 20:22:39
Postat av: Carolineee

Åh de låter härligt! - jag håller med din bror, jag vill veta mer om mexico... Förstent dem där bagels? haha snodde ni dem eller? haha

Ha de BÄST!!

2010-04-06 @ 06:16:12
Postat av: Iddi

Åh... Paradisstranden! Hade hellre åkt dit än till C&M i Thailand t.om. :) Vilken tur att du uppdaterade, höll på att bli tokig. Klickade in flera gånger varje dag! Haha BIG LOVE

2010-04-06 @ 20:38:48
Postat av: IdaaaT

Det låter som om du hade en helt okej semester trots att du nämnde typ 1 sak om mexico! kanske kan du någon ledig stund uppdatera den lite så vi får veta lite om resan!? :) Vore så kul att läsa! p.s. gillar att vi sover i bilen på grund av pengabrist! Kramkalas

2010-04-10 @ 18:36:46
Postat av: "Faster "

Det enda hitills som är precis som här.Pank o helt slut det är semester det !

2010-04-11 @ 14:52:53
Postat av: Anonym

Skriv mer!

2010-04-17 @ 23:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0