3 September


Idag har jag varit extremt duktig och effektiv. Jag vaknade i morse och kände att jag kanske borde göra något åt mitt ris till hår. När jag kommer på att jag behöver klippa mig så är det verkligen akut, kan ju inte vänta en hel vecka. Drop-in<3
Frisören startade dagen bra men någon som toppade den var Farmor när hon bjöd mig och David på världens godaste äppelkaka. Proppmätt åkte jag hem och slängde i en tvättmaskin samt lagade middag, Saras Speciale-köttfärsås fick det bli. Pappa var nöjd - jag var stolt:) 

Sedan har jag även hunnit med att gymma med Carro, tredje gången den här veckan. Gratisvecka<3

Nu sitter jag hemma hos Caroline som tycker att jag är en värdelös bloggare. Men övning ger färdighet, dessa 6 rader har hittills tagit mig 20 minuter att skriva. Det är därför, kära läsare som jag inte uppdaterar så ofta, då skulle jag sitta vid datan 24/7!  



Nu åker Sarri, Barri och Sörri till stan för ikväll blir det Music-Quiz på Harrys:)

Be careful out there!


Kommentarer
Postat av: Signe

Flickorna och räven krossade motståndet! ;)

2009-09-03 @ 23:40:22
URL: http://alltlutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0