En Månad

Idag är det 8 October, alltså exakt en månad sedan jag kom till USA. Kan inte fatta att det gått så snabbt!

Veckan har hittils varit väldigt bra, tennisen gick så bra att vi bestämde oss för att göra varje tisdag till en tennis-tisdag! Jag har även gått på bio för första gången i detta fantastiska land. Helt själva i den enorma biosalongen till en musikalfilm, hoppas inte personalen kollade övervakningsskärmarna, men om de gjorde det så är det ju alltid kul att kunna glädja andra! Och varför blir jag inte längre förvånad när de har en pump med smält smör att ta över popcornen?

Jag känner mig inte helt frisk, lite hostig och trött. Måste börja lägga mig tidigare. Jag har liksom ställt in mig på en helt knäpp livsstil där jag är uppe sent på kvällarna, går upp klockan 7, för att sedan ta powernaps mellan typ 9 och 11! Inte så bra kanske, men helt underbar känsla att vinka av barnen till skolan, för att själv krypa ner under täcket igen.

Så idag har jag lovat mig själv att gå och lägga mig i tid, för imorgon har jag inte tid med någon powernap. Då blir det till att utnjyttja dagen till max eftersom det lovas 29 grader sol imorgon!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi har också sol, fast 2,9 grader, typ!!!!!!!!!

2009-10-09 @ 13:37:56
Postat av: Reuter

Fråga:



Vad är sent på kvällen för Sara Hansson?

2009-10-11 @ 01:34:53
Postat av: "Faster "

Att det redan gått 1 mån.Tiden rusar och Du ser hur det är,du hinner ju inte gå o lägga Dig i tid en gång.Har Du sett någon julskyltning än?Det har jag fast det bara var ett LITET köpcentrum.Hörs snart !

2009-10-12 @ 13:34:51
Postat av: Jr

Tennis-tisdag för president! Du kan ju räkna med att få pisk när du kommer hem. Jag tränar nämligen jag med. Mitt enda mål är att någon gång vinna över okrossbara-sara... Gött att höra att allt flyter!

2009-10-12 @ 16:03:46
Postat av: melanie

"Efter en hel del klagomål på dålig uppdatering så ska jag bättra mig!"



UPPDATERA?? :D

2009-10-12 @ 22:05:43
Postat av: HannaKällén

Njut av värmen!!!! Jag kommer nämligen ihåg Washington som blåsigt, isigt och snorkallt! haha.. just you wait;)

2009-10-14 @ 09:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0