October 5

Efter en hel del klagomål på dålig uppdatering så ska jag bättra mig! Jag kan dock inte skylla på barnen att jag inte haft tid, utan snarare på att jag varit så mycket ledig det senaste att jag knappt varit hemma! Starbucks har haft en drive här där man fått smaka deras nya kaffe och avgöra om man känner någon skillnad mellan det och det "vanliga". Som tack för besväret fick man en gratiskupong på en kaffe! Därför har jag nu 3 stycken kuponger som jag måste utnjyttja! Det är ett hårt liv!

Jag fick ledigt hela fredagen så det blev en riktig långhelg. En tripp till Annapolis, shopping på Tysons Corner (290 butiker) och ännu ett besök på pancake house hanns det med. Jag tycker nog 290 butiker på ett och samma ställe blir lite för mycket. Det var som en egen liten stad och vi såg kanske en tjugondel av alltihopa!

Idag lagade jag "mat" till barnen! Det blev makaroner! De ville ha ost och smör på sina, jag åt dem med ketchup såklart! De tittade på mig som om jag kom från en annan planet. Men den minsta är rätt tuff så hon skulle smaka! Och hon tyckte om det!!:) När mamman kommer hem så säger hon att hon åt sina makaroner med ketchup, mamman rynkar på näsan och säger "uuuuh, that's just groose!" Haha, pappan berättade även häromdagen att den värsta hamburgaren han någonsin ätit åt han i Sverige! Ingen ost var det på den! Haha jag kan skriva hur långt som helst bara om mat, det är ju lite av ett intresse jag har, men jag skonar er från det!

Imorgon ska jag spela Tennis i Georgetown. Undrar om jag kommer in på banan i T-shirt och shorts eller om det är dresscode med kjol och Piké?  

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Verkar som om dina dagar e´arbetssamma, dricka kaffe och shoppa i en "shoppingstad". Jag tror jag slutar på jobbet och åker ner som au-pair i stället.

Farmor hälsar så gott/kram Malin

2009-10-06 @ 07:45:39
Postat av: Anonym

Hörrö, hur stor är tidsskillnaden egentligen? :)

2009-10-06 @ 18:14:44
Postat av: Idaaaatorevi

Kör på kjol och piké! jag är säker på att du kommer se ursnygg och proffsig ut då! :) Du verkar ha det bra! är så kul att läsa dina inlägg! PUssssss

2009-10-07 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0