Härliga höstdagar!

Jag sitter och försöker klura ut hur man svarar på kommentarer, men jag fattar faktiskt inte, så jag lägger ner det, för nu. Men jag blir väldigt glad för dem, det är så roligt att läsa:)

Idag är det Fredag igen, veckorna går så fort! Idag hade jag sovmorgon så igår kväll passade jag och Therese på att hänga hemma hos henne och föräta oss på brownies, som vi själva bakat. De var supergoda, för er som vill testa att göra de själva så är receptet:

* Ett paket brownie-mix
* Ett ägg
* 1/3 cup olja
* 3 matskedar vatten

Så bakar man här, till och med jag klarar av det!



I tisdags var det internationella "Suit-up dagen". Sagt och gjort, vi klär upp oss och går och äter den mest fantastiska middagen på Ruby Tuesday! Det tar emot lite att säga det, men jag tror faktiskt att Cheesecake Factory får se sig slagen, för grejen med Ruby Tuesday var att det fanns ett gigantiskt salladsbord! Inte sett någonstans innan, där blir det fler besök!



Jag har även vart på National Zoo.
! Kolla söta barnet högst upp i högra hörnet!

 



Jag är inte världens största Hamburger-fan, men Wendys har hamburgare från himlen! Röda pommes är plusmeny, gula är vanliga.


2 veckor kvar, nu är de taggade till max!

Fick precis reda på att jag blir ledig hela eftermiddagen också! Tackar för det, nu blir det en tur till gallerian för att hitta kläder till ikväll, då blir det utgång!


Kommentarer
Postat av: "Faster "

Jag gillade det där att hänga ut spöken i fönstren,har aldrig sett det förr.Har just kommit hem från skogspromenad.Det finns väl bara parker om Du vill se träd eller? Hälsning från soligt Sverige

2009-10-18 @ 12:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0