Livet på en pinne

Hej bloggen! Har precis kommit hem från Barnes&Noble där jag spenderade kvällen med Tove och Anna, det skulle vara datadag idag, men min data krånglade så jag fick skriva i wordpad istället, så windows 98 som någon uttryckte sig! Mitt riktiga word har nämligen lagt av, nu måste jag ha någon kod för att komma in på det. Adam.. hjälp??(A)


Annars har jaf faktiskt varit effektiv idag. På morgonen spelade jag och Therese tennis, sedan fyndade jag på Urban Outfitters, käkade lunch på ett nyupptäckt ställe i Georgetown, toppade med starbucks gingerbread latte. Som att dricka pepparkaka. Kändes så fel men så bra att sitta i bara t-shirt i solen och dricka kaffe ur en julmugg!


Ligger lite efter med vad som hänt det senaste.. Helgen förgylldes av en väldigt lyckad utgång med tillhörande efterfest på Johnny Rockets. Det är DC:s motsvarighet till pingvin ungefär. (Eller mittemot GG som jag alltid gillade bättre) Vet inte om man borde sluta gå dit när personalen vinkar glatt när man kommer och säger "vi ses imorgon" när man går! Jag hann även med att sitta barnvakt åt mina två minsta. Kände mig som världens bästa au-pair när jag lekte kurragömma i 3 timmar, med entusiam.


Jag har åkt skrillor i Washington Capitals träningsrink också! Var jätteroligt, en grej som var förvånande var att ingen hade hjälm på sig. De varnar på bion för att snubbla i mörkret liksom. Landet av dubbelmoral, yees! Iallfall, det var grymt skoj att åka skridskor igen, var längesen och får väl skylla på att jag var lite ringrostig när jag drog en snygg vurpa. Finns på film, tror att Americas funniest homevideos kommer att höra av sig när som helst!


Nästa torsdag är det ju Thanksgiving, min familj ska åka till Conneticut till sin släkt och vara där i fem dagar. Hade varit roligt att åka med dem men jag känner 6 timmar i bil och umgänge med familjen 24/7 blir lite mycket. Så då blir jag ledig istället! Själva Thanksgiving-dagen kommer troligtvis att istället tillbringas i Baltimore där Annas "värdmormor" har stort kalas. Det kommer nog bli jättebra, längtar!

Partybrudar  Hahahaha!

 Bara för att retas, jaa det är fortfarande skönt väder!=)



Min minsta rockstjärna på väg hem från skolan!


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha på mitt emot GG kände dom också igen dig efter ett tag.. Dom visste liksom att du skulle ha en fransk chokladkaka klockan kvart över två på natten ;)

2009-11-18 @ 15:59:13
URL: http://alltsomarditt.blogspot.com
Postat av: IdaaaaaaT

Åhh mittemotGG <3

2009-11-25 @ 11:19:39
Postat av: Anonym

NU vill caroline börjesson ha en helg uppdatering

!!!!!!

2009-11-29 @ 12:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0