Walking in a winter wonderland!

Första snön har fallit över D.C! Rekordmycket, inte sen 1922 har det snöat såhär mycket på 24 timmar snappade jag och Tovan upp när vi var med på livesändning på weather channel! Det är sjuka mängder, och hela stan är helt lamslagen. Affärer är stängda, nästan inga bilar, och de som kör slirar runt på sommardäck! Igår var mataffärerna smockade av folk och handlade mat som som galningar, för idag är det folktomt ute! Day after Tomorrow feeling! Skulle egentligen jobbat nu ikväll men mina värdföräldrarnas planer blev såklart inte av pga snön så jag är fortfarande kvar hos Tove där vi landade efter gårdagens utgång som var väldigt spännande! Ikväll blir det mys med film och godis!

Väldigt vintrigt här nu alltså, men snart får jag värme för på onsdag åker jag med min värdfamilj till Florida, Sweet!








Pärlan kan inte rulla mig hem:(



Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med snö! =D

Men ännu härligare med florida! ;)

2009-12-20 @ 09:59:05
Postat av: Ida

Vi har ju också snö för en gångs skull... ska töa bort dagen innan jul, haha what else?! Florida, OC, OC OC!!! SAKNAR DIG

2009-12-20 @ 11:56:17
Postat av: Reuter

Måste erkänna att jag saknar snö lite... Men bara lite. Men ser lite mysigt ut med snö måste jag säga!

2009-12-20 @ 13:31:14
Postat av: "Faster "

Det ser ju likadant ut som här,tror att ni har lite mer.Men vit jul får du inte förstår jag.Det var liksom fel ställe för det.Men du är säkert lika glad ändå,skidor får du säkert åka när du kommer hem.God Jul.

2009-12-20 @ 15:22:39
Postat av: Rune

Happy winterland! Kan ju rapportera att sjön ligger med 4 cm is. Ser lovande ut inför långfärdssäsongen. Har du hittat någon sjö?



God Jul min käre vän!

2009-12-20 @ 19:21:11
Postat av: Signe Shah Jahan Bjelkenäs

God Jul på dig kära Sarri! Hoppas du får det bra i Florida-värmen! (Jag lovar att bilder på Taj Mahal kommer snart, satte ihop det helt igår! Jag måste också för övrigt säga att jag nog är bäst faktiskt!)

2009-12-21 @ 12:11:43
URL: http://alltlutar.blogg.se/
Postat av: IdaaaaaaT

God jul kära vän! Ha det toppen i florida, jag väntar med spänning på nästa inlägg! :)



Lev väl!



Pusskalas

2009-12-23 @ 10:25:16
Postat av: HannaKällén

Gaaaaah! här faller snö då och då för att försvinna lika fort igen... skulle gärna kunna bytt detta mellanting mot både värme och/eller snö! Ha en härlig jul Sarri!

2009-12-23 @ 22:17:47
URL: http://vadskajaggoranu.blogg.se/
Postat av: "Faster "

Jag väntade på ett nytt inlägg men förgäves.Vill i alla fall önska Gott Nytt År.Ska till farmor o äta lutfisk.Får ta på mig mössan det är 16- ute.

2009-12-31 @ 10:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0