Tredje uppdateringen på två dygn

Såhär mycket aktivitet har det väl inte varit i Saras blogg på himla länge. Om alls för att vara lite mer noggrann. I alla fall så tänkte jag bara berätta för er att Sara för tillfället sitter på golvet i mitt kök och gör mitt jobb, dvs. att slå in födelsedagspresenter till mitt värdbarn. Hon är så söt där nere ska jag säga er.



Tur att jag har henne! Annars idag har vi varit och handlat mat och lite blodmaskar till fiskarna i mitt hus. Det går ju inte bra med vanlig fiskmat liksom.. Till kvällen blir det nog lite How I met your Mother-mataron hemma hos mig då Sara spenderar natten här för att ha närmare till bussen imorgon. För imorrn styr hon mot NY och David. Jag är så glad för deras skull! Men jag kommer såklart att sakna Sara när hon är borta hela 5 dagar, kommer nog dö lite smått inuti. Men jag unnar henne kärlek!

Över och ut / Therese

Kommentarer
Postat av: David

hahaha. kul att du uppdaterar Tirees! Bra det! Men 5 dagar ska du nog klara ifrån Sara. Det är ingenting :) Ha det så sköj, i din ensamhet!

2009-12-02 @ 21:47:05
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: HannaKällén

Hahaha:) Kul att din blogg uppdateras mer än någonsin när du inte skriver alls!^^ hoppas du hade några underbara dagar med David!

2009-12-04 @ 10:01:19
URL: http://vadskajaggoranu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0