Happy Hannukah!

Första dagen av 8 på Hannukah började igår. Barnen fick presenter, man tänder ljus och spelar ett speciellt tärningsspel. Jag gillar det här med att högtiderna bara avlöser varandra. Bo i en judisk familj och ta del av deras men samtidigt fira mina egna. Sweet! Ibland krockar det, haha för igår var nämligen också IKEAS julbord!!=Frossa! Roligaste var amerikanaren som satt brevid och hade stoppat in laxen i ett bröd och åt den som en hamburgare! Så inte okej, och det var vi ju tvugna att säga åt honom, ska man gå på swedish yulebord får man anpassa sig! Hej Tomtegubbar!
 

 



Dessertbordet var uppbyggt med daimtårta, munkar och dammsugare. Jag är nöööjd!

Nu blir det godnatt för den här helgen är jag supernanny!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Så bra att du fick ett svenskt julbord, själv funderar jag på hur stor skinka jag kan med att köpa i år når inte du är hemma

2009-12-13 @ 08:36:51
Postat av: David

Dammsugare.. mm :)

2009-12-13 @ 09:17:19
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅHHH fick du gå på det ändå?! happy for you, de vet du! imorgon får du öppna Tredje paketet!

2009-12-13 @ 18:24:08
Postat av: "Faster "

jag gilla inslaget med julsång.Nu när jag inte jobbar så hör jag inte så många.Är säker på att du hör fler när du besöker IKEA.Nu ska jag leta upp lådan med tomtar får se om de passar in i den nya bostaden.Ha det gott vi hörs.

2009-12-13 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0